PC TOP

SERWIS

Nasza firma zajmuje się pogwarancyjnym serwisem laptopów i Netbooków wszystkich światowych marek takich jak:
HP, Toshiba, Apple, Acer, Sony, Fujitsu-Siemens, Dell, Maxdata, Asus, Compaq, Benq, Aristo, Medion, IBM, Lenovo, MSI, Samsung, Sharp, Smart, Corrino, Advent, Gateway, Belinea, NTT

Dokonujemy napraw oraz wymian poszczególnych podzespołów typu matryce, płyty główne, układy graficzne, procesory, pamięci itp.

Diagnoza sprzętu w naszej firmie jest bezpłatna Odbiór laptopów do serwisu organizujemy na dwa sposoby:
Wykonujemy naprawy i wymiany:
Posiadamy duży magazyn części i podzespołów służących do naprawy laptopów w bardzo atrakcyjnych cenach:
Regulamin usług serwisowych PCtopSerwis.
  1. Nasza firma oferuje usługi serwisowania sprzętu komputerowego a w szczególności laptopów. Serwisujemy sprzęt takich firm jak: Acer, Asus, Fujitsu – Siemens, Toshiba, Lenovo, HP, IBM, Packard Bell, Compaq, DELL, MSI, Samsung, Sony.
  2. Uszkodzony laptop można dostarczyć osobiście do naszych oddziałów lub wysłać kurierem. W przypadku przesyłki towaru paczka powinna być ubezpieczona i solidnie zapakowana.
  3. Po wykonaniu usługi sprzęt jest wydawany klientowi osobiście na podstawie okazanego rewersu lub jest wysyłany kurierem na wskazany w zgłoszeniu adres. Przesyłki przez nas wysyłane są ubezpieczone do kwoty 5000zł.
  4. Rewers jest jedynym dokumentem uprawniającym do odbioru towaru z serwisu.
  5. Nasza Firma nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe na skutek transportu sprzętu do serwisu. Prosimy o sprawdzenie otrzymanego towaru z serwisu w obecności kuriera – w razie stwierdzenia uszkodzeń, należy koniecznie spisać protokół, który jest podstawą do złożenia reklamacji w firmie kurierskiej.
  6. Czas naprawy jest uwarunkowany dostępnością części i złożonością usterki. Zwykle nie przekracza 14 dni od momentu przyjęcia sprzętu. Za zgodą Klienta czas naprawy może się przedłużyć gdy zachodzi konieczność sprowadzenia części z zagranicy.
  7. Na naprawę Klient otrzymuje pisemną gwarancję od 1 do 12 miesięcy w zależności od wyboru rodzaju naprawy liczonej od daty wykonania naprawy. Gwarancji podlegają wyłącznie elementy, które zostały wymienione w procesie naprawy.
  8. Nasza firma nie odpowiada za próby naprawy na własną rękę, nieudane próby naprawy w poprzednich serwisach, jak również za wady ukryte, które nie zostały ujawnione w momencie przyjmowania sprzętu do serwisu.
  9. W przypadku usunięcia lub naruszenia plomb gwarancyjnych gwarancja jest anulowana.
  10. Serwis zastrzega sobie możliwość zwrotu Klientowi nie naprawionego sprzętu o nieco odmiennych objawach aniżeli został przyjęty. Wynika to z tego, iż część elementów, w tym uszkodzonych, jest obecnie wykonywana w tzw. technologii SMD i BGA, a co za tym idzie regeneracja takiego układu nie zawsze przynosi pozytywny efekt, a przywrócenie elementu do stanu pierwotnego jest niemożliwe.
  11. Klient jest odpowiedzialny za archiwizację ważnych danych przed przekazaniem sprzętu do serwisu. Nasza firma nie odpowiada za utratę danych w związku z czynnościami diagnostycznymi lub naprawczymi.
  12. Ustalenia dotyczące ceny wykonania usługi dokonane telefonicznie są uznawane za wiążące. Jeżeli reklamowany sprzęt okaże się w pełni sprawny, osoba reklamująca zostanie obciążona opłatą za ekspertyzę techniczną w wysokości 40zł netto.
  13. O terminie zakończenia naprawy, kosztach przekraczających limit naprawy itp, Klient zostanie poinformowany w wybrany przez siebie sposób (e-mail, sms, telefon).

SKLEP CZĘŚCI I AKCESORIA

Nasza firma posiada sklep internetowy na portalu aukcyjnym Allegro oraz stacjonarny przy ul. Starowiślna 69 w Krakowie, w którym możesz kupić akcesoria oraz części komputerowe i sieciowe.
W stałej sprzedaży posiadamy: