PC TOP
SERWIS
Nasza firma zajmuje się pogwarancyjnym serwisem laptopów i Netbooków wszystkich światowych marek takich jak:
HP, Toshiba, Apple, Acer, Sony, Fujitsu-Siemens, Dell, Maxdata, Asus, Compaq, Benq, Aristo, Medion, IBM, Lenovo, MSI, Samsung, Sharp, Smart, Corrino, Advent, Gateway, Belinea, NTT
Dokonujemy napraw oraz wymian poszczególnych podzespołów typu matryce, płyty główne, układy graficzne, procesory, pamięci itp.
Diagnoza sprzętu w naszej firmie jest bezpłatna Odbiór laptopów do serwisu organizujemy na dwa sposoby:
HP, Toshiba, Apple, Acer, Sony, Fujitsu-Siemens, Dell, Maxdata, Asus, Compaq, Benq, Aristo, Medion, IBM, Lenovo, MSI, Samsung, Sharp, Smart, Corrino, Advent, Gateway, Belinea, NTT
Dokonujemy napraw oraz wymian poszczególnych podzespołów typu matryce, płyty główne, układy graficzne, procesory, pamięci itp.
Diagnoza sprzętu w naszej firmie jest bezpłatna Odbiór laptopów do serwisu organizujemy na dwa sposoby:
- Można go dostarczyć osobiście do siedziby naszej firmy przy ul.Starowiślna 69 lub zgłosić naprawę telefonicznie wtedy nasz pracownik odbierze i dostarczy naprawiony sprzęt do domu lub firmy w umówionym terminie.
- Przyjmujemy również sprzęt do naprawy przesłany drogą pocztową lub kurierską. W tym przypadku prosimy o uprzedni kontakt telefoniczny.
- Na każdy pobrany sprzęt wystawiane jest zlecenie wykonania usługi
Wykonujemy naprawy i wymiany:
- Naprawa płyt głównych (wymiana układów BGA, kontrolerów itp.)
- Czyszczenie oraz naprawa notebooków po zalaniu płynem
- Naprawa lub wymiana gniazd zasilania
- Naprawa lub wymiana matryc
- Naprawa inwerterów, taśm sygnałowych
- Naprawa klawiatur dysków twardych, napędów optycznych,
- Odzyskiwanie utraconych danych
- Przeglądy, konserwacja oraz modernizacja sprzętu
- Ściąganie haseł
- Instalacja oprogramowania - Windows, Linux
Posiadamy duży magazyn części i podzespołów służących do naprawy laptopów w bardzo atrakcyjnych cenach:
- klawiatury
- pamięci
- napędy
- baterie
- płyty główne
- matryce LCD
- akcesoria
- zasilacze
Regulamin usług serwisowych PCtopSerwis.
- Nasza firma oferuje usługi serwisowania sprzętu komputerowego a w szczególności laptopów. Serwisujemy sprzęt takich firm jak: Acer, Asus, Fujitsu – Siemens, Toshiba, Lenovo, HP, IBM, Packard Bell, Compaq, DELL, MSI, Samsung, Sony.
- Uszkodzony laptop można dostarczyć osobiście do naszych oddziałów lub wysłać kurierem. W przypadku przesyłki towaru paczka powinna być ubezpieczona i solidnie zapakowana.
- Po wykonaniu usługi sprzęt jest wydawany klientowi osobiście na podstawie okazanego rewersu lub jest wysyłany kurierem na wskazany w zgłoszeniu adres. Przesyłki przez nas wysyłane są ubezpieczone do kwoty 5000zł.
- Rewers jest jedynym dokumentem uprawniającym do odbioru towaru z serwisu.
- Nasza Firma nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe na skutek transportu sprzętu do serwisu. Prosimy o sprawdzenie otrzymanego towaru z serwisu w obecności kuriera – w razie stwierdzenia uszkodzeń, należy koniecznie spisać protokół, który jest podstawą do złożenia reklamacji w firmie kurierskiej.
- Czas naprawy jest uwarunkowany dostępnością części i złożonością usterki. Zwykle nie przekracza 14 dni od momentu przyjęcia sprzętu. Za zgodą Klienta czas naprawy może się przedłużyć gdy zachodzi konieczność sprowadzenia części z zagranicy.
- Na naprawę Klient otrzymuje pisemną gwarancję od 1 do 12 miesięcy w zależności od wyboru rodzaju naprawy liczonej od daty wykonania naprawy. Gwarancji podlegają wyłącznie elementy, które zostały wymienione w procesie naprawy.
- Nasza firma nie odpowiada za próby naprawy na własną rękę, nieudane próby naprawy w poprzednich serwisach, jak również za wady ukryte, które nie zostały ujawnione w momencie przyjmowania sprzętu do serwisu.
- W przypadku usunięcia lub naruszenia plomb gwarancyjnych gwarancja jest anulowana.
- Serwis zastrzega sobie możliwość zwrotu Klientowi nie naprawionego sprzętu o nieco odmiennych objawach aniżeli został przyjęty. Wynika to z tego, iż część elementów, w tym uszkodzonych, jest obecnie wykonywana w tzw. technologii SMD i BGA, a co za tym idzie regeneracja takiego układu nie zawsze przynosi pozytywny efekt, a przywrócenie elementu do stanu pierwotnego jest niemożliwe.
- Klient jest odpowiedzialny za archiwizację ważnych danych przed przekazaniem sprzętu do serwisu. Nasza firma nie odpowiada za utratę danych w związku z czynnościami diagnostycznymi lub naprawczymi.
- Ustalenia dotyczące ceny wykonania usługi dokonane telefonicznie są uznawane za wiążące. Jeżeli reklamowany sprzęt okaże się w pełni sprawny, osoba reklamująca zostanie obciążona opłatą za ekspertyzę techniczną w wysokości 40zł netto.
- O terminie zakończenia naprawy, kosztach przekraczających limit naprawy itp, Klient zostanie poinformowany w wybrany przez siebie sposób (e-mail, sms, telefon).
SKLEP CZĘŚCI I AKCESORIA
Nasza firma posiada sklep internetowy na portalu aukcyjnym Allegro oraz stacjonarny przy ul. Starowiślna 69 w Krakowie, w którym możesz kupić akcesoria oraz
części komputerowe i sieciowe.
W stałej sprzedaży posiadamy:
- myszy, klawiatury
- kable komputerowe
- dyski twarde
- nagrywarki DVD
- konektory, przejściówki
- wentylatory
- pasty, kleje, taśmy termoprzewodzące
- chemia czyszcząca
- głośniki, słuchawki, mikrofony
- torby, pokrowce
- zasilacze